30 juli 2011

Packa pappas kappsäck

Ah men hej på er! En del har hänt sedan sist. Packningen påbörjas när som helst och taggandet ligger på en hyfsad nivå. Nej, jag flyttar inte än - jag ska på kongress. På tisdag håller SSU sin 36:e förbundskongress i Stockholm och jag ska dit. Jag kommer att delta i intressanta seminarier och min kamera har jag nära till hands. Ser verkligen fram emot detta!

Annars då? Flyttlasset ner till Sundsvall går den 25:e augusti, lagom till skolstarten. Då kommer förhoppningsvis bästaste Carro och stannar med mig där nere under helgen. Det kommer att bli så spännande och kul, men samtidigt känner jag en gnutta vemod att lämna byn här uppe i norr. Får trösta mig med tanken att byn alltid finns kvar. 3 år går fort. ;-)

Bästaste Carro! (fyi, jag behöver investera i ett nytt objektiv...)

EDIT: Hittar ni myggan i bilden? Hahaha!

0 kommentarer:

About This Blog

En driftig 19-årig kille från Kalix. Har ett brinnande intresse för fotografi och text; helst av den dokumenterande sortens produktioner.
Till hösten börjar jag att plugga på Bildjournalistprogrammet vid Mittuniversitetet i Sundsvall.

Back to TOP