14 juli 2011

Bildjournalist - javisst!

Jag sov jätteoroligt i natt. Vaknade otaliga gånger och varje gång var klockan olika mycket. Det måste ha varit en dröm. Till slut var jag äntligen tillbaka i verkligheten och pulsen var inte nådig. Sträckte mig efter telefonen och bläddrade igenom facebook lite snabbt. Kunde se att några hade fått sina antagningsbesked, jag lade undan telefonen, startade datorn och loggade in på studera.


Jag fick knappt någon luft. Jag trodde att jag skulle dö. Det kan inte vara sant! Jag är ANTAGEN till Bildjournalistprogrammet! Har fortfarande svårt att smälta det, helt ofattbart. Jag är så glad, så lycklig, så lättad!

Studentlägenhet är fixad, csn och bostadsbidrag fixar jag inom kort.

Firandet har påbörjats i dag i form av pizza med Anna på nappe, i morgon fortsätter det med fika på lyktan tillsammans med el Roberto and miss Eva! Mat och onyttigheter får man aldrig nog av. ;D

Fy fan vad livet är bra just nu!

(bilden symboliserar mitt (o)hälsosamma liv)

0 kommentarer:

About This Blog

En driftig 19-årig kille från Kalix. Har ett brinnande intresse för fotografi och text; helst av den dokumenterande sortens produktioner.
Till hösten börjar jag att plugga på Bildjournalistprogrammet vid Mittuniversitetet i Sundsvall.

Back to TOP