7 sep. 2011

Sundsvall är numer osäkert

Flytten är avklarad, föreläsningarna har dragit igång, nollningen avslutas i helgen och jag har lärt känna riktigt fina människor.

Jag kämpar och skriver i en fruktansvärd fart för att få med det som sägs under föreläsningarna. Men jag gillar det. Skriva är kul. Dock längtar jag till fotolektionerna, så klart.

Snart ska jag även börja höra mig för om praktikplats. Förhoppningarna är att åka hem till Norrbotten i två veckor i mars. Lika bra att vara ute i god tid, varför skjuta upp det liksom.

I morgon är det galej på Kåren. Med utklädnad. Jag kommer att vara lila och deprimerad. Mer om det i ett senare inlägg.

Annars då - förutom överdrivet många radbrytningar?

Jag gillar Sundsvall.






0 kommentarer:

About This Blog

En driftig 19-årig kille från Kalix. Har ett brinnande intresse för fotografi och text; helst av den dokumenterande sortens produktioner.
Till hösten börjar jag att plugga på Bildjournalistprogrammet vid Mittuniversitetet i Sundsvall.

Back to TOP