7 juni 2011

Dags för studentvecka!



Studentveckan är äntligen här. I går samlades nästan hela MP3 för klassfest med utklädnad. Temat var TV-spel/fantasy/epok/årtal. Kvällen blev hur bra som helst, som grädde på moset åkte vi ner till Strandängarna där vi lekte (vi vägrar att bli vuxna), skrattade och flängde runt!

Just nu sitter jag med färg kletat in i håret och håller mina tummar för att få behålla håret i sitt normala skick. I morgon är det nämligen bal så jag vill självfallet se så proper ut som möjligt! ;-)

Hade även tänkt att sätta mina pedagogiska kunskaper på prov, men det blir troligtvis i morgon det också. Jag har lejt mamma som fotograf under balen så hon ska få ta del av mina super-duper-braiga kunskaper!

Ser att klockan tickar iväg allt för fort, nu måste jag skölja ur håret. Hoppas på ett positivt resultat.
God natt!

0 kommentarer:

About This Blog

En driftig 19-årig kille från Kalix. Har ett brinnande intresse för fotografi och text; helst av den dokumenterande sortens produktioner.
Till hösten börjar jag att plugga på Bildjournalistprogrammet vid Mittuniversitetet i Sundsvall.

Back to TOP