23 sep. 2011

Everybody's lookin' forward to the weekend

Det är fredag. Underbara fredag. I dag har jag fått mig en riktigt härlig sovmorgon. Har bara varit till skolan för en opponering på den text vi har skrivit på "Den STORA skrivövningen", som den så vackert heter. Det gick faktiskt riktigt bra, jag blev inte sågad vid fotknölarna. Haha! ;)
Klockan börjar närma sig midnatt snart och jag får inte gå och lägga mig. 02:30 styr jag kosan norrut, närmare bestämt till min kära lilla by. Elva timmar buss känns jobbigt men förhoppningsvis går det att sova större delen av resan. Det kommer hur som helst att bli riktigt gött att komma hem ett par dagar. Fram till onsdag ska jag hänga med nära och kära, skratta och ha roligt! Ser verkligen fram emot det. :)
Blir en del tentaplugg också, nästa fredag har jag min allra första tenta i Journalistikens grunder... fy fan, nerverna börjar redan nu kännas ganska ostadiga bara jag tänker på det.

Måste kila iväg till Statoil nu och inhandla ett paket cigaretter, tjopp tjopp!

Så här glad känner jag mig just nu!

0 kommentarer:

About This Blog

En driftig 19-årig kille från Kalix. Har ett brinnande intresse för fotografi och text; helst av den dokumenterande sortens produktioner.
Till hösten börjar jag att plugga på Bildjournalistprogrammet vid Mittuniversitetet i Sundsvall.

Back to TOP